SOL! 11/4-2010

Äntligen massor av sol! 
Lilla Bella väckte mej som vanligt runt halv nie och då gick vi ut på upptäcksfärd. 

Det blev det några knäckebröd till frukost och sen in till samhället med mamma & lilla Bella. Sen hem till grusgården och vattna skit, efter många skrik och svordomar över den dumma högtryckern så blev det en promenad med Alfonso.

Sen gjorde jag bullar med pappa och sen gick jag på ännu en promenad med Elsa & Douglas, vi såg tiotals svanar flyga över oss. Skitcoolt! Värsta flocken!

När vi kom in så åt jag nybakt bröd och bullar.

Så har väl min dag sett ut på ett ungefär, äälskar soliga varma dagar!





Alfonso, Bella och Douglas


Alfonso & Bella


Vännorna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0