19/8-2010

Nuu har jag gjort om bloggen lite, inte lätt men det blev mycket bättre än det förra utseendet tycker jag. Detta får duga ett tag.

Just nu är jag och Bella i syrrans lägenhet i stan, vi är här och tar det lite lugnt sådär. Bella har en spökperiod nu, igår ylade hon åt sin egen spegelbild i ett fönster som vi gick förbi. Hon blev rädd för en soptunna också när jag rastade henne på kvällen, knäppis.
Känns bra att vänja Bella vid stan, höga ljud, alla olika sorters möten m.m. Vi har ju åkt mycket buss på senaste tiden också. Känner mig nöjd och det känns som att allt går bra med henne. Inga problem med kloklippningen heller. Vad duktiga vi är!

Haha! Nu ligger hon och drömmer. Hon piper och sprattlar med tassarna, undrar vad hon drömmer? Så söt.
Nu ska väl vi ta och gå ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0