18/5-2010 Stan!

Bella och jag har sovit i stan i natt!
Vi tog bussen in vid kl 13.00 igår och åkte till min kompis Mikaela som bor i stan. Bussresan gick jättebra som sist, Bella sov hela vägen. Det var bara lite svårt för henne att ta sig upp för trappan i bussen, hon är inte så lätt så man kan bära henne längre, haha!

Bella skötte sig jättebra i lägenheten, hon kissade inte inne en enda gång! Hon låg på bädden och var så snäll.
Bella fick hälsa på Raxo, Mikaelas systers hund som är en blandras schäfer/rottweiler. Dom var jätteglada på varann och viftade på svansarna, sen ville de busa och började hoppa runt. De såg jätteroliga ut!

Idag gick vi till någon park och där fick Bella springa fritt och leka med sin leksak, oj vad hon sprang! Runt Runt Runt! Upp på den stora kullen och ner igen.
Ett tag senare åkte vi stadsbuss in till torget och där det var mycket folk, vi tog bussen hem till Forshaga igen.
Det var allt härligt att komma hem till Alfonso igen!

Här kommer alla fina bilder som Michaela knäppte!

 




Jag & Bella!


Bella

Jag & Bella


Bella gjorde sig en liten håla att sova i, haha!





Bella & Alfonso.
Hemma igen!

 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0