Ett steg bakåt

Bella har fått ett återfall av valpstadiet igen. Typ en vecka tillbaka har hon börjat bete sig precis som en busig liten valp. Innan så har hon varit jättelugn och snäll, och nu bara poff! 

Som idag, jag gick upp på övervåningen för att leta efter något. En minut senare när jag kom ner igen så ligger min studentmössa på golvet och kartongen till den är sönderstrimlad. Fatta om jag blev arg och fick panik i första stund när jag trodde hon hade slaktat mössan också. Otrolig tur att jag kom ner i rättan tid innan hon hann ge sig på den.
Kartongen låg lixom låångt under min säng, och där har hon krupit under och hämtat den. Som att det var något hon hade planerat.

Tänk att hon tar det allra värsta grejorna att förstöra. Varför gör alltid hundar så? Kanske bäst att ställa undan alla skor också. haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0